CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Isnin, 6 Julai 2009

Edisi Saiful Bukhari : Ayuh pamerkan logo menyokong beliau di blog anda !!!



Iklan dan kempen ini hanya kepada mereka yang :
1- Yakin perbuatan liwat tidak dihalalkan oleh Islam
2- Perbuatan liwat tidak patut diamalkan oleh pemimpin beragama Islam
3- Mangsa mendakwa diliwat patut diberi sokongan
4- Perbicaraan liwat patut dipercepatkan terutama jika ia melibatkan orang yang menjadi Yang Berhormat ( seperti Anwar Ibrahim )
5-Ingin mengelakkan penularan budaya hidup songsang ini dari menjangkiti generasi Melayu kita
6- Tanda protes kepada mereka yang 'meliwat' demokrasi dengan permainan politik menjijikkan seperti menyokong membawa Chin Peng pulang !
Anda ada tambahan ? Sila isikan di komen di bawah... Oppss terlupa saya nak maklumkan bahawa hanya blogger yang dapat memberi komen dan jika anda bukan blogger bolehlah mendaftar dengan BPN untuk mendapat teknik blogging dan membina blog dengan PERCUMA asalkan anda berjanji akan menggunakan kemahiran ini untuk AGAMA BANGSA DAN TANAH AIR..
Logo ( sementara ) ini bolehlah kita pamerkan di blog masing masing sebagai tanda sokongan menyeluruh kepada Saiful Bukhari Azlan.



AMARAN :..............!!!!!!!!!!!!!!!

1) PASTIKAN ANDA TIDAK MEMBAWA SENJATA BERBAHAYA KETIKA MENGHADIRI PERBICARAAN SAIFUL KERANA DIKHUATIRI BOLEH MELANGGAR UNDANG UNDANG NEGARA KITA.
2) CUKUP LAMBAIAN IKHLAS ANDA UNTUK MEMBERI SEMANGAT KEPADA SAUDARA SAIFUL BUKHARI DAN SEBAGAI SIMBOLIK PERPADUAN KITA MENOLAK PEMIMPIN DIKAIT DENGAN SALAHLAKU MORAL
3) PASTIKAN TIDAK ADA PROVOKASI PIHAK LAWAN TERCETUS SEMASA PERHIMPUNAN MENYOKONG SAIFUL TERSEBUT AGAR TIDAK ADA ALASAN KEPADA ANWAR IBRAHIM UNTUK MENOLAK MENGHADIRI SIDANG PERBICARAAN.
SEKIAN.. TERIMA KASIH

1 luahan hati:

Tanpa Nama berkata...

gogogogogo...