CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Sabtu, 28 Februari 2009

PROGRAM KU??????

ASSALAMUALAIKUM..... SALAM SEJAHTERA.... DAH LAMA AKU X MENULIS KAT BLOG NIE. BUKAN APA AKU TERLAMPAU SEBUK DENGAN KERJA AKU TAMBAH LAGI AKU PUN KENA SIAPKAN TESIS TERAKHIR AKU AL-MAKLUMLAH KALAU JADI BULAN 8 NIE AKU DAH BLH KONVOKESYEN.... HEHEHE TU LAH HARAPAN DAN KEINGINAN ARWAH MAK DAN AYAH AKU YANG MAHU SALAH SORANG ANAK LELAKINYA MASUK U, ALHAMDULILLAH AKU AKAN TUNAIKAN HARAPANNYA.... AMINNN YARABN...BAL ALAMIwalaupun sebuk dengan tugasan aku sempat lagi pergi undangan ke program yang di anjurkan oleh pihak Kementerian Penerangan beberapa minggu yang lalu.... nak dijadikan cerita pihak TV1 telah m,enjemput aku untuk ditemuramah secara langsung di kaca TV, dapat aku rasa masuk TV nak2 adik beradik aku sempat tengok... glamour aku....



huh anak sapa yang handsome 2?????? hehe x de gurau je, nie aku nak tunjuk baju rasmi persatuan PERMATA USM. Cantik x?????nak dijadikan cerita, masa aku g jemputan 2 pihak setiausaha sulit menteri penerangan iaitu YB DATO SABRI CHIK telah berkenan untuk memperkenalkan barisan MT dan EXCO PERMATA kepada yb Dato. dikesempatan yang ada YB Dato banyak beri cadangan untuk memajukan Persatuan PERMATA, TERIMA KASIH YB DATO.......

0 luahan hati: