CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Isnin, 5 Januari 2009

BALIK KAMPUNG

baru-baru nie aku ada masa 2-3 hari free. so aku n the geng pun sebulat suara utk blk kg terengganu, aku bertolak pukul 1 pagi selepas pinjam kete mat daus (kete kancil) sebab kete aku rosak, pagi tu aku singgah rumah mimi, x sangka hari tu aku langkah kanan sebab mak dia buat sarapan nasi kerabu.... bes gila
tengok tu jijah berselera sungguh masa duk makan, dengar kata masa blk usm berat badan dia bertambah..... dia nie memang kuat makan.....di kesempatan nie berpeluang lah aku utk tengok anak buah aku, nie dia nama nya nur akhilah..... hehehe






2 luahan hati:

Tinta Pendeta berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
Tinta Pendeta berkata...

jijah nampak malu2 jer gaul nasi...takde lauk timun laut kut